Učinkovite informacijske rešitve

Nahajate se tukaj

Unicredit Banka z napredno IT-podporo

Unicredit Banka v Bosni in Hercegovini se je odločila temeljito prenoviti področje podpore in upravljanja IT-storitev ter IT-virov. Napredno podporo, ki streže zahtevam več kot 1300 končnih uporabnikov na več kot 90 lokacijah po državi, sta vpeljali podjetji TROIA in TeamWork. Strokovnjaki podjetja TROIA so poskrbeli za implementacijo rešitve IBM SmartCloud Control Desk, ki v Unicredit Banki skrbi za podporo izvajanja IT-procesov, pri čemer nadzoruje delovanje več kot štiri tisoč naprav (IT-opreme). Skupaj s strokovnjaki podjetja TeamWork so poskrbeli za integracijo rešitve za celovito upravljanje IT-storitev ter IT-virov (fizičnih in virtualnih) in napredno podporo z Microsoftovim aktivnim imenikom uporabnikov (Active Directory) ter rešitvijo System Center, ki omogoča upravljanje IT-virov (naprav, aplikacij, storitev) v podjetju, v oblaku ali pri zunanjem ponudniku. Napredna podpora se izvaja večnivojsko – zaposlenim, ki potrebujejo hipen odziv IT-storitev, je na voljo center za sampomoč in prvonivojska podpora, poimenovana IT Service Desk, medtem ko je drugi nivo podpore namenjen notranjim in zunanjim izvajalcem storitev. Zahteven projekt so v podjetju TROIA od načrtovanja do zagona pri stranki dokončali v vsega dveh mesecih in tako še dodatno razveselili naročnika.

Slike v nadaljevanju so zgolj informativne narave.

Enotno upravljanje IT in ne IT sredstev in upravljanje storitev.
Portal za samopomoč
Interna trgovina z aplikacijami
Enostaven pregled zahtevkov in njihov status

Dodajte nov komentar

To prevent automated spam submissions leave this field empty.